Dobava, montaža in servis

Domov     Kontaktni podatki     Zgodba o ognju     Energijska učinkovitost     Splošni pogoji uporabe     Vroče novice

Splošni pogoji poslovanja

Kamini Seguin

1. Prodajni pogoji
Spletno stran http://www.seguin.si upravlja podjetje Termocom d.o.o. iz Brezja pri Grosupljem, ki je ponudnik kaminov Seguin.

2. Dostop do informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.

3. Načini plačila
- Z nakazilom na račun: ponudbo/predračun vam pošljemo prek elektronske pošte na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob vašem naročilu. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku. - Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

4. Cene
Objavljene cene na spletni strani seguin.si in izdane ponudbe veljajo na dan naročila. V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Akcijske cene so navedene poleg redne maloprodajne cene in veljajo do preklica ali do razprodaje zalog. Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Cene so maloprodajne, vsebujejo 22% DDV in so označene v EUR.

5. Naročanje
Ponudnik bo prejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekličete s sporočilom na elektronski naslov info@seguin.si ali pokličete na tel. O41 62 99 62. V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, lahko naročilo zavrne.

6. Postopek nakupa
Podrobno je opisano v nadaljevanju – »Postopek naročila« Prejeto naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Naročilo v obdelavi. Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Blago odposlano. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Za dodatne informacije smo vam na voljo od ponedeljka do petka od 8.30 do 12.30 in od 14.00 do 18.00 ter soboto od 8.30 do 12.30. Lahko nas tudi pokličete na telefonsko številko 041 62 99 62 ali pa nam pišete na elektronski naslov info@seguin.si.

7. Vračilo blaga
Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, lahko v tridesetih dneh po prevzemu blaga, vrnete blago nepoškodovano in v originalni embalaži na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. O vračilu nas lahko tudi pisno obvestite v roku štirinajst dni po prejemu blaga. V tem primeru mora kupec vrniti blago v tridesetih dneh po sporočilu. Blago mora biti nepoškodovano in v originalni embalaži vrnjeno na naslov našega podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. Kupnino vam bomo v roku štirinajst dni vrnili po pošti ali na vaš račun (le tega morate ob zahtevi za vračilo navesti). Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo. Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani ter v nepoškodovani originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite originalen račun.

8. Dobavni rok in reklamacije
Dobavni rok materialov v ponudbi je do 20 delovnih dni vse do najkasneje 2 meseca od potrditve naročila/plačilo predračuna. Dobavni rok prične teči s potrditvijo predračuna. Navedeni dobavni roki veljajo, če je blago pri proizvajalcu razpoložljivo. Razpoložljivost blaga preverimo ob potrditvi naročila. Dobavljeno blago je kupec ob prevzemu dolžan pregledati, kateri odgovarja za vse podane mere in količine. Reklamacijski rok glede kvalitete in količine je 8 dni po prejemu blaga. Na že montirane in nekvalitetno montirane materiale ne priznavamo reklamacij. V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:

Termocom d.o.o.
Brezje pri Grosupljem 10
1290 Grosuplje
Slovenija

+386 / 41 62 99 62
info@seguin.si

pon – pet: 8.30-12.30, 14.00-18.00
sobota 8.30 – 12.30

9. Garancija
Vsi artikli imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski list je priložen k izdelku. Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku. Garancijo je možno uveljavljati s potrjenim garancijskim listom (v primeru, da garancijski list ni pravilno izpolnjen oz. nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa). Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

10. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnika. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost - vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@seguin.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

11. E-novice
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.